LAPTOP BROCHURE

Onze school wil geen enkele ouder of leerling verplichten om een laptop aan te kopen of te huren bij een bepaald bedrijf of organisatie. Iedereen heeft de vrije keuze. Het is wel zo dat we verwachten dat de laptop die uw zoon of dochter meebrengt, voldoet aan een aantal specifieke vereisten. Meer informatie hierover vindt u in onze laptopbrochure die raadpleegbaar is via de link onderaan deze pagina.

In deze brochure laten we u graag kennismaken met The Rent Company, onze partner die wij op kwaliteit en dienstverlening hebben getest. Zij bieden u toestellen aan rekening houdend met de best mogelijke verhouding tussen prijs, kwaliteit en servicevoorwaarden.

LAPTOP WEBSHOP

Onze school wil geen enkele ouder of leerling verplichten om een laptop aan te kopen of te huren bij een bepaald bedrijf of organisatie. Iedereen heeft de vrije keuze. 

Wenst u toch gebruik te maken van de diensten van The Rent Company, dan kan kan u via deze link terecht op de webshop.

Deze webshop biedt toestellen aan die wij op kwaliteit en dienstverlening hebben getest. Zij bieden u toestellen aan rekening houdend met de best mogelijke verhouding tussen prijs, kwaliteit en servicevoorwaarden.

Procedure Office365-account en laptop bij verlaten school

Hoe moet je tewerk gaan als je de school verlaat? Deze procedure kan je hieronder lezen, afdrukken of downloaden.

Powered By EmbedPress

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over je laptop? Bekijk dan de “veel gestelde vragen”. 

V: Mijn laptop is defect, wat moet ik doen?

A: Tijdens het schooljaar kan je steeds langskomen op de ICT dienst. Wij kijken het toestel na of wij het defect kunnen verhelpen. Indien we het defect niet kunnen verhelpen, zorgen wij ervoor dat je laptop ter herstelling naar The Rent Company gaat.

 

V: Mijn lader is defect, wat moet ik doen?

A: Tijdens het schooljaar kan je steeds langskomen op de ICT dienst. Wij kijken de lader na of wij het defect kunnen verhelpen. Indien we het defect niet kunnen verhelpen, zorgen wij ervoor dat je lader ter herstelling naar The Rent Company gaat.

 

V: Mijn lader is verloren gegaan, wat moet ik doen?

A: Neem contact op met de klantendienst van The Rent Company om een nieuwe aan te schaffen.

 

V: Mijn toestel of mijn lader is defect in de vakantie, wat moet ik doen?

A: Neem tijdens de vakantie contact op met The Rent Company.